Eskolan lagun izandako 30 urteko bost emakumeren bizitzako egun bat kontatzen du, 14 urte elkar ikusi gabe egon eta gero, berriro elkartzen direnekoa. Berriz elkar ikustearen eraginez, bakoitzak bizitzan hartu duen bidea zalantzan jarriko du. Eguneroko egoerak emakumezkoaren unibertso korapilotsuan barneratzeko aitzakia dira.