CEPICATE kooperatibako kafe eta azukre ekoizle txikien istorioaren bidez, Les Petits Producteurs de la Sierra 26 minutuko dokumentalak,Bidezko Merkataritzaren historia kontatzen du eta Piura eskualdean Perutik iparraldera duen eragina azaltzen du.