1971. urtean, Deep Throat porno filma estreinatu zen AEBn, jeneroa ederki ezagutzen zuen Gerard Damianok zuzendua. Sundanceko Jaialdian saritutako dokumental honek, filmeko irudien sailkapen bat biltzeaz gain, gogora dakartza orduko gobernu ultrakontserbadorearen eraginez estreinaldian sortutako iskanbilak, bai eta egile, banatzaile eta erakusleei egindako epaiketak, azken finean, filmaren mesederako izan zirenak. Watergate eskandalua zela eta, egun haietan Richard Nixonek halabeharrez dimitu behar izan zuen.