Tenis begirale xume batek goi-mailako estatusa lortuko du ikasle dirudun baten arrebarekin ezkontzerakoan. Ikasleak neskalaguna utziko duenean, senarrak neska horrekin harreman berria hasiko du. Film honek argi uzten du Woody Allenek behin eta berriro film bera egiten duela errepikatzen dutenak oker dabiltzala. Izan ere, opera musika aukeratu du, gatazkari irtenbide bortitzak bilatu eta amodio sutsu eta oso sexia adierazten duten eszenak erantsi ditu, beste osagarri berritzaileen artean. 2005eko Cannesen ohiartzun handia izan zuen.