Fionak otordu-lasterreko jatetxe bat zuzentzen du. Gau batez, ustekabean, hozkailuan giltzaperatuta geratuko da. Biharamunean hilzorian aurkituko dutenean, etxekoek ez dutela bere desagerpena igarri ere egin jabetuko da. Guztia bertan behera utzi eta benetako izeberg baten bila abiatuko da. Opera prima honen hiru egileak, antzerkian maiz ibiliak, Buster Keatonen eta Jacques Tatiren umore bitxiak gogoratzen dituen elkarrizketa gutxiko istorio honen protagonistak dira.