Alex emakume burujabe, basati eta gogorra da, gizonak eta bizitza gustukoak dituena. Xavier, bere semearen zaintza lortu nahi du. Ogibidetzat, merkatuan lan egitea eta Karimekin eraikuntzan aritzea ditu. Oraintxe lanpetuta dabil bakartutako herri baten kanpoaldean hondatutako etxe bat bere kontura konpontzen, egunen batean bertan semearekin biziko delako esperantzan. Eraikitzen dituen pareten antzekoa da bere bizitza, zutik iraun dezan ahaleginduz, atalez atal berregiten duena.