Emakume amerikar bat Indian erbesteratutako tibetar biztanleen inguruko erreportaia prestatzen ari da. Bidean mutiko bat ezagutuko du. Honi, amak, hil aurretik, kaxa bat eman zion, aspaldian desagertutako monje bati eman beharko diona. Ritu Sarin eta Tenzing Sonamen fikziozko lehen lanak bi pertsonaion arteko ezagutza biltzen duen bidaia erakusten du, Tibetar kultura ikertzen duen bitartean.