Famili nomada bateko kideak, urtero, Mongoliako bailara isolatu batean kokatuko dira, uda bertan igarotzekotan. Aita noizean behin hirira joango da lanera, amak etxea eta landa zainduko ditu eta umeak jolasean ibiliko dira, ahal duten neurrian amari lagunduz. The Story of the Weeping Camel filmaren egileek anekdota txiki bat darabilte, berriro, 21. Mendean bestelako bizimoduak badirela erakusteko.