Barbet Schroeder
1971 eta 1979 bitartean 300.000 herrikideen heriotzaren erantzule izan zen diktadore ugandarrari buruzko dokumentala da, asiar jatorriko biztanleak bere herritik kanporatzea agindu zuenean nazioartean ezagutarazi zena. Amin beraren onespenaz, kamerak diktadorea safari batean, igeriketa lehiaketa batean eta bere ospea erakustearren antolaturiko beste hainbat ekitalditan jasotzen du, baina irudi hauek haren eromena eta paranoia begi-bistan utziko dute.