Barbet Schroeder
Stefan Parisera auto-stopez iristen den alemaniar ikasle bat da, bertan Estelle iparramerikarra ezagutu eta harekin maiteminduko da. Egun batez, Estellek Paris utziko du eta Stefan Ibiza uharteraino atzetik joango zaio, eta han gizon batek neskaren bizitzan agintzen duela jakingo du. Biak aurki drogaren munduan murgilduta ikusiko dituzte euren buruak.