Barbet Schroeder
Olivier lapur hasiberria Parisko etxebizitza batera sartu da hutsik dagoelakoan. Alabaina, etxeko jabeak, Arianek, bertan harrapatu du, sadomasokismoan espezializaturiko dominatrix den prostitutak. Berehala bata-bestearekiko erakarpena sentitu eta Olivierren zeloek nabarmendutako harreman bat hasiko dute, Arianek bizimoduz aldatu behar duela sartu baitzaio buruan.