Barbet Schroeder
Melbourneko Frantziako kontsularen emazte Vivianeren bizitza burgestua aukera berrietara zabalduko da Australiako Ginea Berrian Olivier ezagutuko duenean, mapatan agertzen ez den leku idilikoa den ?Haranaren? bila doan txangozale-talde bateko kidea. Vivianek espedizioarekin bat egingo du amodio librean aritzera eta substantzia haluzinogenoak hartzera eramango duen bidaia askatzailean.