Barbet Schroeder
Penny Patterson psikologia ikasleak San Frantziskoko zooan Koko izeneko gorila eme batekin eginiko esperimentuari buruzko dokumentala, zeinean urteetako lanaren poderioz, gor-mutuen zeinu-lengoaiaren bitartez gorilarekin komunikatzea lortu zuela erakusten den.