Barbet Schroeder
Hainbat urteren buruan, Barfly bere pelikularako finantziazioa lortzen saiatzen zen bitartean, Barbet Schroederrek bideoan grabatu zituen Charles Bukowskirekin izandako solasaldiak, zeinetan idazleak bere poematako batzuk leitzen dituen eta bakarrizketan aritzen den bere estilo paregabeaz, bere bizitzaz, bere lanaz, emakumeekiko bere harremanetaz eta alkoholarekiko bere grinaz. Emaitza Factotum lanaren egilearen erretratu zehatza da.