Barbet Schroeder
Apustuekiko grinak bultzatuta kasinoz kasino dabilen jokalari konpultsiboa da Elric. Madeiran dela, Suzie emakume xarmagarria ezagutu, eta egun batzuetarako berarekin gera dadin konbentzituko du, zorte ona ekarriko diolakoan eta agian bere zaletasunaz libratzeko lagundu diezaiokelakoan. Hori guztia lortu beharrean ordea, Suzie izango da jokoaren infernu erakargarrian endredatuko dena.