Barbet Schroeder
Alkohola eta poesia dira Henry Chinaskiren bizi-eragileak, edale izateaz harro dago eta gau eta egun Los Angelesko tabernatan zurrutean eta bat-bateko borrokalditan sartuta dabil. Taberna horietako batean, Wanda ezagutu eta edanari emandako harreman bat hasiko dute. Aldi berean, editore sofistikatu batek bere literatur talentuaz oharturik, haren olerkiak argitaratu nahi izango ditu.