Barbet Schroeder
Intsulina-injekzio batez baliatuta bere emaztea koma-egoerara eramateagatik errudun deklaratu duten Claus Von Bulow aristokrata makurrak Alan Dershowitz abokatuaren zerbitzuak kontratatu ditu apelazioa prestatzeko. Dershowitzek ikasleez osaturiko lan-talde bat bilduko du aurrez galduta dirudien kasu bati eta herrialde osoaren gorrotoa pizten duen protagonistari aukeraren bat emateko.