Barbet Schroeder
Senargaia berarekin ez leiala izan dela ohartzean, Allison Jonesek apartamentutik egotziko du mutila eta etxebizitza berean bizitzeko hautagaiak elkarrizketatzen hasiko da. Azkenean, hasieratik gustuko duen Hedra Carlson izango da hautatua. Elkarren arteko adiskidantza kolokan jarriko da Allisonek eta senargaiak bakeak egiten dituztenean, Hedra gaixo-zeloak azaleratzen hasiko baita.