Barbet Schroeder
Ryan familiaren bizitza atsegina guztiz asaldatuko da Jacob, seme zaharrena berarekin zebilen neskaren, Martha Taverneren hilketaren susmagarri nagusitzat jotzen dutenean. Bere gurasoek ez dute Jacobek kasuarekin zerikusirik izan dezakeenik ere entzun nahi, ordea, laster kontrakoa dioten frogak agerian jarriko dira.