Barbet Schroeder
San Frantziskoko poliziako Frank Conner ofiziala leuzemiak jotako bere semearentzako bizkarrezur-muin emaile baten bila etsi-etsian dabil. Muina eman diezaiokeen emaile bakarra preso dagoen Peter McCabe hiltzaile arriskutsua da. McCabek bere muina ematea onartu du espetxean zenbait pribilegio izatearen truke, baina ebakuntza egin aurretik ihes egitea lortuko du.