Barbet Schroeder
Fernando idazlea Medellinera itzuli da hogeita hamar urte kanpoan egon ondoren. Iritsi bezain orduko, Alexis gaztea ezagutu du, amorante egin dira eta mutilari gizakien bizitzak jada baliorik ez duen kaleetan barrena egindako paseotan lagunduko dio. Pixkanaka, Fernando hiriko egunerokotasuna bereizten duen sikarioen arteko tiroketen eta nonahi hedatutako bortizkeriaren aurrean gogortuz joango da.