Barbet Schroeder
Bi nerabek (Richard, institutuko mutikorik estimatuena, eta honen ikaskide Justin, gazte barnerakoi, azkar eta beti liburu artean sartuta dabilena) hilketa bat gauzatu eta krimenaren eszenatokia arrasto faltsuz beteko dute zigorrik gabe atera daitezkeela frogatzeko. Ikerketaren hariari jarraiki, Richardek eta Justinek ikasten duten institutura helduko dira Cassie Mayweather eta Sam Kennedy agenteak.