Barbet Schroeder
Australiar Ginea Berriko sukaldaritza ohiturei buruzko dokumentala. La vallée-ren filmazioa dokumentatzea xede duen landa-lan honek otordu baten prestakuntza-prozesua azaltzen du, horretarako basoko zulo batean txerrikia lurperatu behar izaten delarik.