Barbet Schroeder
Bost urtero egiten den txerri trukearen erritua Australiar Ginea Berriko tribuen bizitzako gertaera sozial nabarmenena da. Dokumental honek ohitura hori jaso du, zeinean talde ezberdinetako kideak elkarren artean eresien bidez komunikatzen diren.