Barbet Schroeder
Australiar Ginea Berriko Mount Hagenen gorputz-makillajea da daukaten adierazpen artistiko bakarrenetakoa. Film labur dokumental honek makillaje modu ezberdinetan erreparatzen du, emakume nahiz gizonezkoek beren zeremoniatan erabiltzen dituzten horietan.