Michael Newman, aurrera egiten saiatu den lanpetutako arkitekto batek urrutiko kontrol bat erosi du, telebista eta estereoarentzat ezezik, ia-ia bere bizitza osoa ere kontrolatzeko aukera emango diona. Aurki, Michael botere-uholde honekin itsutu egingo da, zeinak, hitzez hitz, pastela edukitzea eta jatea ahalbidetzen baitio. Baina hartaz jabetu baino lehen, urrutiko kontrolak bera programatuko du, alderantziz izan beharrean. Michaelek, izu-ikarak hartuta, behin eta berriz saiatu arren, ezin du gailua geldiarazi, eta honek erabakiko ditu zein gertakizun biziko dituen eta zeintzuk galduko dituen. Orduantxe hasiko da bere bizitza bete-betean estimatzen eta onartzen: onena, txarrena eta itsusiena.