World Trade Center filmak John McLoughlin eta Will Jimenoren biziraupenaren eta erreskatearen benetako istorioa kontatzen du, 2001eko irailaren 11n jendea dorreetatatik kaleratzen lagundu eta gero World Trade Center eraikinen hondakinetan harrapatuta gelditu ziren New Yorkeko Portuko Agintaritzaren bi poliziena. Beren senideei zer gertatu zaien jakin nahian dabiltzan senitartekoak eta haiek topatu eta hondakinetatik atera zituen erreskate-taldea jarraitzen ditu pelikulak. Dorre bikiak eraitsi ondotik bakarrik hogei pertsona atera zituzten bizirik World Trade Center-etik. Jimeno eta McLoughlin hemezortzigarrena eta hemeretzigarrena izan ziren.