Buenos Aires, 1977. Gobernu militarraren zerbitzura dagoen eskuadroi batek Claudio Tamburrini, B mailako futbol-talde bateko atezaina, bahitu du eta Mansión Seré deituraz ezagutzen den ezkutuko atxilotze-zentro batera eraman dute: Buenos Airesko probintziako hiri inguruko Morón auzoko mansione zahar aristokratiko batera. Arau bidegabez gobernatutako amesgaiztoen mundu honetan, galdeketa, jipoi, irain eta traizioen artean, Claudiok Guillermo eta beste gazte batzuk ezagutuko ditu, euren patuak erabaki artean, elkarrekin ahal bezala bizi direnak. Lau hilabeteko gatibualdiaren ondoren, betiere exekuzio baten mehatxupean, Claudiok, Guillermok eta gela bereko beste bi kidek (el Vasco eta el Gallego) leihoa zabaldu eta amildegira jauzi egingo dute ekaitzaren erdian eta biluzik erabat. Hortxe hasiko da euren etorkizuna.