Vitusek beste planeta batetik etorritako mutila dirudi: saguzarren pareko entzumen fina dauka, pianoa jotzen birtuosoa da eta bost urtekin entziklopediak ikasten ditu. Nola ez, bere gurasoek etorkizun bikaina aurreikusten diote; piano-jole izan dadila, alegia. Haatik, jenio txikiak nahiago du bere aitona bitxiaren tailerrean pianoa jo eta hegan egitearekin eta haurtzaro arrunt batekin egiten du amets. Azkenik, ustekabeko istripu baten ondorioz, Vitus berak hartuko du bere bizitzako agintea.