Neil Young kantautore ospetsuaren musika-erretratu intimoa, Nashvilleko Ryman Auditorium mitikoan Prairie Wind diskoaren mundu mailako aurkezpen-kontzertua zela eta filmatua. Musikaren harian, Neil Youngek familiarekin eta lagunekin, hilkortasunarekin eta denboraren joan-etorriarekin duen harremanaren ikuspegi aberats eta hunkigarria eskaintzen da. Agertokian musikakide zahar anitz ditu lagun, horien artean bere emaztea Pegi Young, country-aren izar Emmylou Harris eta Ben Keith gitarra-jolea.