Hoovertarrena familia gatazkatsua da: aitonak droga esnifatzen eta biraoka ematen du eguna, aitak sekulako porrota diren arrakastari buruzko eskolak ematen ditu, ama lanez gainezka dago, osaba bere mutil-lagunak utzi zuenean huts egindako suizidio-ahalegin batetik osatzen ari da, seme nerabeak Nietzsche irakurri eta uko egin dio berba egiteari, alaba gaztea, Olive betaurrekodun potolak ederra nahi luke izan. Zorioneko ustekabe baten ondorioz, Olive umeen edertasun-txapelketa lbatera gonbidatu berri dute, Kaliforniako ?Miss Sunshine txikirako?, eta Hoover familia xapoto samarrak bat egingo du neska bertara eramateko. Erdoildutako beren Volkswagen furgonetan pilatu eta Mendebalerantz abiatuko dira ezusteko eroez zipristindutako hiru eguneko bidaia tragikomikoan Oliveren debut nagusirantz, zeinak moldatu gabekoen familia hau uste ez bezala aldaraziko duen.