Parisen maitasuna nonahi da: bere taberna eta kafetegietan, Eiffel Dorre azpian eta baita bere kaleen azpitik doan Metroan ere. Paris, je t'aime lanean sekula ez bezala ikusiko duzu hiria. Munduko zuzendari txalotuenetako batzuren begiekin ikusitako Paris da. Hiriko auzo ezberdinetan kokaturiko istorio bat kontatu zezan gonbit egin zitzaion bakoitzari. Emaitza istorioen kaleidoskopio bat da, poza, banantzea, elkartze bitxiak eta ezustekoak, eta batik bat, maitasuna hizpide direla. Natalie Portman, Fanny Ardant, Elijah Wood, Nick Nolte, Juliette Binoche, Willem Dafoe, Bob Hoskins, Gena Rowlands, Ben Gazzara, Gérard Depardieu eta Steve Buscemi bezalako aktore-talde harrigarria bildu duen Paris, je t'aime filmak Paris inoiz ez bezala erakusten du, ezinbestean munduko hiri erromantikoena denarekiko sugarra suspertuko dizuna.