Winchester batez armaturik, bi gazte marokoar familiaren ahuntz taldearen bila atera dira. Basamortuko isiltasunaren erdian, erriflea probatzea erabaki dute... baina balaren tiramena eurek uste baino handiagoa da. Une batean, hiru kontinenteetako arrotzen lau taldeen bizitzak elkarren aurka joko dute. Estatubatuar turista bikote batek, bere aitaren aurka bihurrituta dabilen japoniar neska nerabe gor batek, eta bi haur estatubatuar baimenik gabe mugaren bestaldera daramatzan umezain mexikar batek, istripu baten uhin hazkor eta menderaezinean harrapatuta ikusiko dituzte euren buruak. Ez dute elkar ezagutuko; uztartzen dituen ustekabeko loturak bestela badio ere, isolatuta geldituko dira bere inguruko pertsonekin komunikatzeko ez baitira gauza izango.