Melék taberna batean kantatzen du, Chaka bere senarra langabezian dago eta bikotea hausteko zorian da. Beste familia batzurekin batera daukaten patioa epaiketa areto bihurtu da: Afrikako biztanleria zibilaren ordezkariek Banku Mundialari eta Nazioarteko Moneta Funtsari egozten dizkiote Afrikak pairatzen dituen zorigaitz guztiak. Eta akusatzaile, defentsari nahiz lekukoen adierazpenen harian, auzotarren eguneroko bizimoduak aurrera darrai. Chakak ez dirudi Afrikak bere eskubideen alde borrokatzeko duen ezohiko gogoaz oso kezkati.