Akzioa geure belaunaldiaren ondoren gertatzen da. Anarkia mundu osora zabaldu da, gizon-emakumeek ugaltzeko gaitasuna galdu baitute. Lurreko pertsona gazteena hemezortzi urterekin hil da eta gizakiak desagertzeko bidean dira. Bortizkeriak urratutako Londres hiria eta sekta nazionalisten arteko gatazkak atze-oihal direla, filmak Theoren istorioa kontatzen du, haurdun dagoen azken emakumea babesteko bere demonioei aurre egin beharko dien burokrata bihurtutako ekintzaile ohi etsituarena.