Shut Up and Sing dokumentalak Dixie Chicks taldea filmatu du ospearen gailurrean, ereserki amerikarra kantatu eta disko gehien saltzen zituen emakumezko country musika-taldea zirenetik, Natalie Maines bere abeslariak 2003an Irakeko Gerraren aurka egindako Bushen kontrako adierazpenek sortu zizkien arazoetaraino. Dokumentala Dixie Chicks taldearen ibilbidearen lekuko da hiru urtez, zeinean era guztietako eraso politikoak jasan behar izan zituzten, baita heriotza-mehatxuak ere, euren bizitzekin jarraitzen zuten bitartean, seme-alabak edukiz, eta nola ez, musika eginaz. Azken finean, pelikulak Dixie Chicks taldea emakume, pertsonaia publiko eta artista gisa erakusten digu.