New Yorkeko modaren zorabiozko munduan, Runway aldizkaria da Grial Saindua. Miranda Priestlyk zorrotz eta manikura dotorez zuzentzen duen Runway aldizkaria, mundu honetan arrakasta lortu nahi duen ororentzat ezinbesteko erronka da. Mirandaren laguntzaile moduan lan egiteak Andy Sachs graduatu berriari edozein ate ireki dakioke. Goi-mailako jantzigintzako modelo bat baino, neska zarpail samarra da Andy, Runway aldizkariko moda-ataleko kazetari arras ederren erdian nabarmentzen dena. Baina Andy lanera sartu orduko, negozio honetan arrakasta izateko arazoei aurrea hartzea eta ausarta izatea baino zerbait gehiago behar dela ulertzen hasiko da. Eta behin betiko froga begi bistan dauka, goitik behera Pradaz jantzita.