Mitch Mexikok Texasekin duen mugaldea zaintzeko ardura duen Border Patrol-eko polizia da, eta mexikarrak erdeinuz begiratzen ditu. Chuck erakunde horretan sartu berri den gaztea izaki, idealistagoa da. Mugatik hegoaldera dagoen putetxe batean Engracia prostituta gazte eta erakargarria ezagutuko dute. Chuck neskarekin Mexikon ezkondu eta berau Estatu Batuetara ezkutuan sartzen saiatuko da, baina Mitch ez dago inolaz ere hori ametitzeko prest.