Texasko kostaldeko herriska bateko Wally enpresaburuak arrantzan ganbak harrapatzeko hainbat errefuxiatu vietnamdar kontratatu ditu, eta horrek bertako arrantzale bat, Shang, haserretuko du, iritsi berriengatik bere bizimodua pikutara joango ote den beldur baita. Tirabirak areagotuz doaz eta bertako arrantzaleen eta vietnamdarren arteko liskar bortitza piztuko da.