XIX. mende amaieran, Anatoliako grekoak turkiarren menpe bizi ziren. Askok emigratu nahi dute eta Amerika da agindutako paradisua. Stavrosek ozeanoa zeharkatzeko aukera ikusiko du bere aitak Konstantinoplara dirua irabaztera eta familia bertan biltzera bidaliko duenean. America, America pelikulak Donostiako Zinemaldiko Urrezko Maskorra bereganatu zuen 1964an.