Erromako hiriguneko etxe zahar bat bi pertsona bakarzaleen babesleku da: Kinsky, adin ertaineko ingelesa, lagun bakartzat pianoa duena, eta Shandurai, Medizina ikaslea den hogei urteko neska afrikarra, gizonaren etxean garbiketa-lanak egitearen truke bizi dena. Beren bizitzak erakartze eta aldentze, sekretu eta zeharkako aipamen, egi eta itxura, zalantza eta ziurtasunezko jolas batean elkartzen dira.