Antonio izeneko taxi-gidari batek neguko igande batean bere familia hondartza urrun eta bakarti bat bisitatzera eraman du. Moluskuen bila dihardutela, alaba gazteenak gizon beltz bat ikusi du. Gizona neskartxaren atzetik bere hizkuntzan laguntza eske atera da, baina Antoniok ez dio tutik ere ulertzen eta bere familia arriskuan dagoela uste du. Bwanak Donostiako Zinemaldian Urrezko Maskorra eta Epaimahaiaren Argazki Onenaren Saria (Javier Aguirresarobe) jaso zituen 1996an.