Sei gizon eta emakume batez osatutako talde afrikarra Europara ezkutuan heltzen saiatuko da. Senegaldik Tangerrerako azken etapan, Espainiaranzko zeharkaldiaren aurretik, zailtasunez betetako bidaldi luzea espero dute. Hasierako mesfidantzazko sentimenduaren ondotik, pixkanaka elkartasunezko lotura sendotuz doa euren artean. Azkenean, Europa begi bistan izango dute, Tangerren: Paradisuaren ataria.