Gaijin (?atzerritar? japonieraz) filmak zuzendariaren amonak Japoniatik Brasilera eginiko bidaia kontatzen du, etorkinak kafe-sailetan lan egitera joan zirenekoa. Urte batzuk geroago, Japoniak eskulan-eskasia pairatu zuen eta jatorri japoniarreko etorkinei ateak ireki behar izan zizkien. Japoniar-brasildarrak euren arbasoen lurrera itzuli zirenean, atzerritartzat hartzen zituztela ohartu ziren.