Sugihara Japonian bizi den jatorri korearreko gaztea da. Japoniar institutura heltzen denean, japoniar ikaskideen bereizkeria eta mespretxua pairatuko ditu. Errretiroa hartutako boxeolaria den bere aitak Sugiharari ukabilak erabiltzen erakutsi dio. Sugiharak ez du inor astintzea gustuko, baina askoz gutxiago jipoitua izatea. Gauzak korapilatuz doaz Sugihara neska misteriotsu batekin, Sakurairekin maitemindu eta lagun korear baten deia jaso bezain laster.