New Yorkeko Lower East Side, 1896. Ekialdeko Europako judu ortodoxoen tradizioak alde batera utzi dituen errusiar-judu emigrantea da Jake. Ile-kiribilak moztu eta bizarra kendu du; ingelesa ikasi eta ?amerikar? baten itxura eta portaera eduki nahi ditu. Harik eta egun batez, bere atzetik etorritako seme eta emaztearen bila Ellis Islandera joan dadin deitzen dioten arte. Senarraren antzera, emakumea aldaketak bere gain hartzeko gai izango ote da?