Enayatullah eta Jamal Afganistan eta Pakistan bereizten dituen mugaldeko Shamshatoo eremuan bizi diren bi errefuxiatu afganiar dira. Lehenaren osabak Londreserako bidaia ordainduko die eta bertan honen lehengusu bat zain izango dute. Autobus eta kamioi kalamastretan doazela, eroskerien menpe betiere, Enayatullah eta Jamalek infernua ezagutuko dute euren ihesaldi arriskutsuan.