Ametsak lausotu zaizkion gazte hautsia da Abdeslam. Marokon etorkizunik ez duela sinestuta, itsasartea zeharkatu eta Espainiara joatea erabaki du. Gau horretan bertan bere neska-lagunaz agurtuko da. Neska zoriontasuna norberaren herrian bilatu behar delakoan dago.