Ali eta bere familia, Bordelen finkaturiko marokoarrak, urtero bezala udako oporrak igarotzeko euren jaioterrirantz abiatu dira. Diru askorik ez dutenez, biderik merkeena erabiliko dute: fardelez gainezka doan beren autoaz Espainia zeharkatzea.