La piel quemada filmak garapen maila ezberdina duten eskualdeen arteko barne-emigrazioaren arazoaz dihardu. Costa Bravako herriska batean, igeltsero batek laneguna hasten du. Une berean, Andaluziako herri batean, honen emazte eta seme-alabak harekin elkartzeko bidaian abiatu dira. Hilabete batzutan bakarrik moldatu den gizonak bizitzeko toki bat alokatzea lortu du. Belgikar turista batekin izango duen abentura txikiak ezin susmatuzko mundu bat ezagutaraziko dio.